loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 207 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (1)
اس ام اس جدید 2014

اس ام اس جدید 2014

اس ام اس جدید 2014


اس ام اس جدید 2014

*******************
رفاقت براے تازه به دوران رسیده ها تفریحے بیش نیست

امابراے دوستانے که رفاقت 
رامیفهمند زندگیست!

ارسال شده در دسته بندی اس ام اس جدید
*******************
و من معنی بعضی شعر ها را دیر می فهمم

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
*******************
همیشه خاطره ای هست

که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد
**************************************
رفاقت براے تازه به دوران رسیده ها تفریحے بیش نیست

امابراے دوستانے که رفاقت 
رامیفهمند زندگیست!

ارسال شده در دسته بندی اس ام اس جدید
*******************
و من معنی بعضی شعر ها را دیر می فهمم

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها
*******************
همیشه خاطره ای هست

که نفس آدم را برای لحظاتی می گیرد
*******************
گهگاهی یادم کن…

نترس…

رفیق تنهایی ام واگیر ندارد…
*******************
نیاز که تو باشی

تمام من می شود نیازمندی ها
*******************
امروز با تمام دنیا قهرم!

اما…

اگر تو صدایم کنی بر میگردم

با همان حماقت و سادگی ام میگویم :

 جانم
*******************
ایستادگی کن، ایستادگی کن؛

و ایستادگی کن…
و به یاد داشته باش که لشکری از کلاغها

جرات نزدیک شدن به مترسکی که ایستادگی را

فقط به نمایش می گذارد ندارد
*******************
در مسیر باد بمان

تا بوی مهربانیت تسخیر کند این شهر پر از بیهودگی را
*******************
تنهایی هایتان را پیش فروش نکنید

فصلش که برسد به قیمت می خرند..
*******************
وقتی دو قلب برای یکدیگر بتپد

هیچ فاصله ای دور نیست

هیچ زمانی زیاد نیست

و هیچ عشق دیگری نمبتواند آن دو را ازهم دور کند

محکم ترین برهان عشق اعتماد است
*******************
سکوت کن

بگذار بغض هایت سربسته بماند

گاهی سبک نشوی سنگین تری
*******************
سرت رابالا بگیر بانو

اینکه دلت را شکسته اند ضعف تو نیست

این ضعف آن هائیست که نامردیشان،سادگى تو را نشانه کرده بود
*******************
اى کاش توى دنیا یکى بود که با دوتا نبود
*******************
عزیزدوست داشتنی

آرزو میکنم آخرین نفسهای باد زمستان

غمهای کوچک و بزرگ زندگیت را با خود ببرد

و بوى شادی بهار، کلبه ی آرزوهایت را خوش بو کند
*******************
من ” بودنت ” را تمرین کرده بودم

قرار نبود ” نبودنت ” را از من امتحان بگیری
*******************
اورژانس..

آمبولانسی آژیر کشان..

واژه هایم را به مدفن کاغذ های باطله می برد..

همانهایی که در ستیز با توصیف تو مغلوب شدند و از پا در آمدند
*******************

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مسعود در تاریخ 1393/05/28 و 12:39 دقیقه ارسال شده است


دوست گرامی سلام :
از وبلاگ شما دیدن کردم
وبلاگ پر محتوا و قشنگی دارید از شما تقاضا دارم در صورت تمایل با هم تبادل لینک داشته باشیم.
وبلاگ ما هم اس ام اسی و تفریحی هست و تبادل لینک بین ما می تونه مفید باشه.
با سپاس
آدرس ما :http://infsms.rozblog.com


کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه