loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 305 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)
اس ام اس خنده دار جديد 93

اس ام اس خنده دار جديد | www.aks-sms.rzb.ir
اس ام اس خنده دار جديد 93

اس ام اس خنده دار جديد | www.aks-sms.rzb.ir

یه آنتی ویروس ریختم رو کامپیوترم ، خدا روز بد نیاره
دیگه کم مونده جلوش که عطسه می کنم کامپیوترمو ریبوت کنه عقده ای




قصاب   میره خواستگارئ. ازش میپرسن چه کاره ائ ؟میگه لوازم یدکئ گوسفند دارم!




یعنی اگه اون همه اشکی که من پای آهنگ‌های ابی ریختم، پای دعای کمیل ریخته بودم، الآن یه برج شونصد طبقه تو بهشت داشتم واسه خودم


قوانین فوتبال در کودکی:
۱ اونیکه از همه چاقتتر بود همیشه دروازبان بود
۵ دختر همسایه از کوچه رد میشد  همه رونالدینیو میشدن :))
۶ مسابقه با تیم کوچه بغلی مثل لشکر کشی هیتلر به لهستان


بود




مورد داشتیم یارو تو “پینت بال” گلوله هاش تموم شده ، بقیه رو با قنداق اسلحه زده




لازمه واسه خاک انداز برا اون یه خط خاکی که آخر سر عمرا واردش نمی شه یه سیستم هورت کشیدن تعبیه کنن..
این دانشمندا چه غلطی میکنن من نمیدونم




از یارو میپرسن مدرک تحصیلیت چیه؟
با غرووور میگه B.z.d دارم
میپرسن B.z.d یعنی چی اونوقت؟
میگه یعنی Bه zور dیپلم گرفتم




ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﻨﻮ چه قدر ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ؟
پسر: ﻗﺪر ﺩﻧﯿﺎ.
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﺮﺳﯽ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﺣﺎﻻ ﺧﺒﺮ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻥ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺳشه




جی ال ایکس گوشی سه سیم کارت زده
پسرا دیگه لازم نیست چهار پنجتا گوشی بخرین
با جی ال ایکس دیگه نگران لو رفتن نباشید




از بس تو فیسبوک چرخیدیم بیرون که میریم یه جورایی همه قیافه ها آشناست



اس ام اس خنده دار توپ
این چراغ راهنمایی نمیخواد بره دبیرستان ؟؟
همش تو راهنمایی در جا میزنه؟؟


بچه که بودم یه همسایه داشتیم یه دختر هم سن و ساله من داشتن اسمش «نهال» بود، فکر کنم الان واسه خودش درختی شده


به طرف میگن چرا برایه بچت همچین اسمی انتخاب کردی؟
میگه شانس منه همه قران باز میکنن اسم بچشون میشه
یاسین و یوسف ماله ما شد عنکبوت




ﺍﮔﻪ ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺕ ﯾﮏ ﺯﻥ ﺑﮕﯿﺮﻩ
ﺣﺘﯽ ﺳﻮﺳﮏ ﻫﻢ ﺟﻠﻮﺩﺍﺭﺵ ﻧﯿﺴﺖ




یکی از سخت ترین کارای محاسباتیم تو این روزای گرم اینه که…با چه سرعتی عرض خیابونو طی کنم تا ماشینی که با سرعت رد میشه بادش بخوره به من



مورد داشتیم بچه خورده زمین مادرش گفته گردنت بشکنه اگه چیزیت می شد چه خاکی تو سرم می ریختم



بچه ۶ساله رو دیدم با موبایل با دوستش حرف میزد:
سینا تو فردا نمیای مهد کودک؟ من با نیما حتما میرما راستی اون یکی خطم رو پاک کن این یکی رو سیو کن
ما ۶سالمون بود با تف پفک می‌چسبوندیم به هم




وقتی دسته جمعی میرید مسافرت
مهم نیست که توی کدوم ماشین باشی
مهم اینه که همیشه توی اون یکی ماشین بیشتر خوش میگذره




اینایی که تو مهمونیا دارن کباب باد میزنن وقتی ازشون تشکر میکنی جوگیر میشن تندتر باد میزنن. بارها امتحان کردم جواب گرفتم




ﻋﺸﻖ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﭘﺮﻧﺪﻩ ﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺷﺎﻋﺮ ﺩﻗﯿﻘﻦ ﺫﮐﺮ ﻧﮑﺮﺩﻩ
ﮐﺪﻭﻡ ﭘﺮﻧﺪﻩ
ﻻﺷﺨﻮﺭ ﯾﺎ ﮐﺮﮐﺲ ﯾﺎ ﺟﻐﺪ




ﻣﯿﮕﻦ ﺗﻮ ﺑﻬﺸﺖ ﺗﺨﻢ ﻣﺮﻏﻬﺎ
ﺗﺎ ﺁﺩﻡ ﻣﺠﺮﺩ ﯾﺎ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﻦ
ﺧﻮﺩﺷﻮﻥ ﻣﯿﭙﺮﻥ ﺗﻮ ﻣﺎﻫﯿﺘﺎﺑﻪ



بابام واسه تولدم یدونه ازین پنکه دستی کوچیکا خریده تو کارت تبریکم نوشته تولدت مبارک دیگه دست به کلیدای کولر نمیزنی




کارت شارژ گرفتم دادم دوستم میگم بخون رمزشو من بزنم
برداشته میگه
هیفده تیلیارد و نهصدو نود و سه میلیارد و




دختره با پسره باموتورداشتن میرفتن شمال به هر تونلی که میرسیدن دخترپیاده میشده تاطه تونل سینه خیزمیرفته جویای علت شدیم دیدیم دختره کلیپس زده بوده به سرش




لطفا این مسیجو با ریتم بخونید؛
واویلا لیلی، مسیج اومد خیلی، یکی دوست داره، مسیج فرستاده، اگر دوسش داری، جواب بده فوری



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه