loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 184 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)

جديدترين و زيباترين شعر های عاشقانه به صورت يكجا


اس ام اس های عاشقانه love جديد | www.aks-sms.rzb.ir




"دوستت دارم" را

در دستانم می‌چرخانم

از این دست به آن دست

پس چرا

هر وقت می‌خواهم

به دستت بدهم نیستی؟

چرا اینجا نیستی

تا "دوستت دارم" را

از جنس خاک کنم،

از جنس تنم،

و با بوسه بپوشانمش بر تنت؟

بگذار "دوستت دارم" را

از جنس نگاه کنم

از جنس چشمانم
و تا صبح به نفس‌های تو بدوزم.






می خواستم بهت بگم چقدر پریشونم
دیدم خود خواهیه ، دیدم نمی تونم
تحمل می کنم بی تو به هر سختی
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی
به شرطی که بدونم شاد و خوشبختی
به شرطی بشنوم دنیات آرومه
که دوسش داری ، از چشم هات معلومه
یکی اونجاست شبیه من ، یک دیوونه
که بیشتر از خودم ، قدر تو رو می دونه
چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم
تو می خندی ، چه شیرینه گذشتن
تازه می فهمم ، تازه می فهمم
تو رو می خوام ، تموم زندگیم اینه
دارم می رم ، ته دیوونگیم اینه
نمی رسه به تو حتی صدای من
تو خوشبختی ، همین بسه برای من
تو خوشبختی ، همین بسه برای من

چیکار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم








چه زیباست به یاد تو با چشمهای خسته گریستن
چه زیباست همیشه در تنهایی ترا حس کردن
چه زیباست در خیال با تو زندگی کردن
عزیزم نام تو بر قلبم خالکوبی شده تا فراموشت نکنم
عزیزم همچون نفس کشیدن ترا به خاطر می سپارم
یک روز دیگر هم بدون تو گذشت ...




تو یعنی وسعت دریای آبی
تو یعنی آسمان آفتابی
تو زیبا سیرتی حوری سرشتی
تو به نفس یا سفری بهشتی
تو یعنی یک سبد از مهربانی
تو یعنی اطلس‌های جوانی
تو یعنی زخم را مرهم نمودن
تو یعنی از خدا لبریز بودن
تو یعنی نغمه زیبایی از غم
تو یعنی قطره قطره اشک شبنم
تو یعنی دستهایی پر تمنا
تو یعنی یک غروب سرخ دریا
تو یعنی قامت سرو تکیده
تو یعنی گرمی اشک تپیده
تو یعنی یک شب یلدای روشن
تو یعنی پونه‌های مست گلشن
تو یعنی آشتی با بوی مریم
تو یعنی غسل گلبرگی با شبنم
تو یعنی بازتاب مهربانی
تو یعنی یک سرود جاودانی
تو یعنی تا خدا پرواز کردن
تو یعنی عشق را آغاز کردن
تو یعنی نام شیرین را ربودن
تو یعنی کوه کن فرهاد بودن
تو یعنی از جدایی داد کردن
تو یعنی بیستون را یاد کردن
تو یعنی قبله گاه یاس بودن
تو یعنی یک بغل احساس بودن
تو یعنی یک دم گرم مهیبی
تو یعنی شقایقی برای تشنگی
و من یعنی عطش یعنی شقایق
تو معشوقی و من تنها بی‌عشق




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه