loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 247 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
پيامک تبریک روز پدر 2014

پيامک تبریک روز پدر | www.aks-sms.rzb.ir
پيامک تبریک روز پدر 2014

پيامک تبریک روز پدر | www.aks-sms.rzb.ir


پدرم به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد / سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد میکند شب و روز / به یمن روزی تو پر نوشخند خواهد شد

روزت مبارک پدر


پيامک تبریک روز پدر 2014


همسر بی همتای من ، با یک دنیا عشق روز مرد را به تومهربانترین و تنها تکیه گاهم

تبریک میگویم و آزروی بهترین ها را برایت دارم

دوست دار تو . . .


پيامک تبریک روز پدر 2014


همسر عزیزم بابت تمام خوبی هایت سپاسگذارم و روز مرد را به تو که در خاطرم

بهترین مرد عالمی تبریک میگویم

با عشق همسرت …


پيامک تبریک روز پدر 2014


یارم ای چراغ خونه مرد دریا ، مرد بارون / با تو زندگی یه باغه ، بی تو سرده مثل زندون

هرچی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزو ها / هنوزم اگه نگیری دستامو ، می افتم از پا

تقدیم به مرد زندگیم ، روزت مبارک . . .


پيامک تبریک روز پدر 2014


همسر خوبم ، روزهای با تو بودن قشنگ ترین روزهای خداست

روز مرد بر بهترین مرد دنیا مبارک

همراه همیشگی تو در زندگی . . .



پيامک تبریک روز پدر 2014


پدر مهربان و خوبم از زحماتی که در این سالها برای من کشیدی

سپاسگذارم ، و از خدا میخواهم سایه مهربانی ات تا ابد بر سرمان بماند

روز پدر مبارک .


پيامک تبریک روز پدر 2014


عزیزم از صمیم قلب دوستت دارم و امیدوارم بتوانم جوبگوی محبت های

بی پایان تو باشم ، و سال های سال در کنار هم زندگی زیباتر از قبل داشته باشیم

همراه همیشگی تو . . .


پيامک تبریک روز پدر 2014

ای کاش گذر زمان در دست من بود تا لحظه های شیرین با تو بودن را

اینقدر طولانی میکرم که برای بی تو بودن وقتی نمیماند

روزت مبارک


پيامک تبریک روز پدر 2014

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ

زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “

به همراه یک آسمان عشق و تمنا

تقدیم به تو همسر عزیزم  ، روزت مبارک

پيامک تبریک روز پدر 2014

پدر مهربان و دوست داشتنی ام ، از لطف و مهربانی تو است

که امروز میتوانم با خیالی آسوده و مطمئن و با تمام وجود

روز پدر را به شما تبریک بگویم

امیدوارم بتوانم قدر دان زحمات شما باشم

روزت مبارک پدر

پيامک تبریک روز پدر 2014

پدرم ، تاج سرم ، تو اعتبار منی ، تو تکیه گاه منی

بدون تو و محبت های بی پایان تو هیچم

امیدوارم بتونم فرزند خوبی برای شما باشم

بهترین پدر دنیا ، روزت مبارک

پيامک تبریک روز پدر 2014

روز میلاد

مقدس ترین

نجیبترین

باتقواترین

مهربانترین

باگذشت ترین

نورانی ترین

وفادارترین

شیرمرد عالم هستی ، به تک تک مردان که شباهتی به آن نور الهی ندارند

چه ارتباطی داره که هدیه هم میخوان !؟

پيامک تبریک روز پدر 2014

اعتراضیه روز مرد

مرد ، دستگاه خودپرداز پول  نیست !

لطفا برای خرید کادو ، خودش را تحت فشار نگذارید!

روز مرد بر همه فرشته های سیبیلو مبارک

پيامک تبریک روز پدر 2014

بااینکه من از وضع خودم دلگیرم

بی هدیه برای تو پدر میمیرم!

در شهر به هر مغازه رفتم دیدم

جوراب نداشت،بنده بی تقصیرم!


پيامک تبریک روز پدر 2014

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه