loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 224 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (2)
 اس ام اس جديد 93

 اس ام اس جديد | www.aks-sms.rzb.ir

 اس ام اس جديد 93

 اس ام اس جديد | www.aks-sms.rzb.ir


 اس ام اس جديد 93


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


ای که از تازگی زخم دلم باخبری یاکه ازقصه ی دلتنگی من باخبری
 مثل مهتاب که از خاطره ی شب میگذری هرشب آهسته از آفاق دلم میگذری

  

اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


از این به بعد تو زندگیم همه چیز پر.روزای بی تو پر..
دلتنگیام پر..شکستن دل پر..جز تو همه چیز پر..نازنینم:فقط تو نپر…


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


ساز گلهای دلم دلتنگ توست
حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


نه به اون عشقو امیدو آرزو،نه به این جنگ و جدال و گفتگو
نه به اون گریه و دوست دارمو دلتنگی ، نه به این خنده و این نفرت و این دلزدگی
 نه به دلبستگیات نه به ایت خستگیات!


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


کاش تو ی فصلای زشت سرنوشت یکی این دلتنگیامو می نوشت
یکی از دستای سرد ارزو گرمی دستای عشق و می گرفت
یکی که سکوت تنهاییم رو با صدای ساز شکستش بشکنه
یکی که تو قاب خالی دلم نقش زیبای خدا رو بکشه


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


دلتنگی همیشه از ندیدن نیست
لحظه های دیدار با همه ی زیبایی گاه پر از دلتنگیست…


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


اگه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد ،اگه دیگه نبود کسی
 امید و هم نفسی ، بدون که هست اینجا کسی ،که تو واسش همه کسی …


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


میگن دلتنگی قشنگ ترین هدیه ی عشقه
حالا من با این هدیه ی قشنگ تو چیکار کنم؟


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


تو هرگز دلتنگی چشمانم را ندیدی
و تصویر خاموشی قلبم را در روشنای آرزوهایت
یگر انتظارت را به انتظار نخواهم نشست
برو مسافر جاده قدم های تو را دلتنگ است …


اس ام اس و عکس دلتنگی
sms va aks deltangi


روزهای خوب باهم بودنمان گذشت
دلم تنگ است برای آن لحظه های شیرین با هم بودنمان !
دلم برای گرفتن آن دستان مهربانت ، بوسه بر روی گونه زیبایت تنگ شده است…
کاش دوباره آن روزهای شیرین عاشقی مان تکرار می شد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زيمابي در تاریخ 1393/06/17 و 13:40 دقیقه ارسال شده است

جذاب ترين فروشگاه اينترنتي

زيمابي - سايت انتخاب و خريد جديدترين کالاهاي ديجيتالي به همراه ارائه محتواي تخصصي بصورت ويدئويي و مرجع نقد و بررسي کامل کالا جهت خدمت رساني به مشتريان اينترنتي

صفحه نخست : www.ZIMABI.com
شبکه ويدئوها : www.zimabi.com/videos
تبادل نظر کاربران : www.zimabi.com/blog
دانلود هاي رايگان : www.zimabi.com/download
خبرگزاري برندها و تکنولوژي : www.zimabi.com/news
__________

این نظر توسط پاپ من در تاریخ 1393/05/31 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزيز! شکلک

يک پيشنهاد عالي براي کسب در آمد از وبلاگتون شکلک

سيستم کسب درآمد پاپ من

ثبت شده در ستاد ساماندهي

نرخ هر آي پي = از 60 تا 150 ريال

پاپ آپ اول = 30 ريال و دومي 30 ريال

تسويه حساب منظم و هفتگي

اول از طريق لينک زير ثبت نام کنيد

بعد از ثبت نام وبسايت خودتون رو ثبت کنيد

بعد يک کد در قالب وبلاگتون قرار ميديد

بعد به ازاي هر بازديد کننده 60 تا 150 ريال دريافت ميکنيد

از طريق لينک زير ثبت نام کرده و شروع به کسب درآمد کنيد!

پرداخت منظم و شمارش بالا از مزيت هاي سايت ماست

کافي است امتحان کنيد!

مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهيد بود!


لينک ثبت نام :
http://popman.ir/user/signup/ref:437

منتظرما!شکلک


____________


کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه