loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 375 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (0)
اس ام اس جدید سال 2015

اس ام اس های عاشقانه love جديد | www.aks-sms.rzb.ir

اس ام اس جدید

sms jadid

بازی قشنگی بود

اما ما قشنگ بازی نکردیم

قبول کن که هر دو باختیم

من که همه را به تو فروختم

و تو که مرا به هیچ فروختی

اس ام اس جدید

sms jadid

من حوّای کسی بودم که

دیر فهمیدم آدم نیست …

اس ام اس جدید

sms jadid

هرکه قصد رفتن کرد

هیچگاه اصرار به ماندنش نکن دیر یا زود می رود

اگر ماندگار بود خیال رفتن بسرش نمی زد

اس ام اس جدید

sms jadid


اس ام اس جدید سال 2015

اس ام اس های عاشقانه love جديد | www.aks-sms.rzb.ir

اس ام اس جدید

sms jadid

بازی قشنگی بود

اما ما قشنگ بازی نکردیم

قبول کن که هر دو باختیم

من که همه را به تو فروختم

و تو که مرا به هیچ فروختی

اس ام اس جدید

sms jadid

من حوّای کسی بودم که

دیر فهمیدم آدم نیست …

اس ام اس جدید

sms jadid

هرکه قصد رفتن کرد

هیچگاه اصرار به ماندنش نکن دیر یا زود می رود

اگر ماندگار بود خیال رفتن بسرش نمی زد

اس ام اس جدید

sms jadid



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه