loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 211 جمعه 26 دی 1393 نظرات (0)
متن های عاشقانه و مفيد 2015


اس ام اس های عاشقانه love جديد | www.aks-sms.rzb.ir


پﺎﺭﻩ ﺗﻨﻢ ...
ﺑﻪ ﺗﻦ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﻓﺘﯽ ...!؟
ﻋﺎﺩﺗﻢ ﺭﺍﮐﻪ ﻣﯿﺪﺍﻧﯽ ! ؟
ﭼﻨﺪﺷﻢ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﻟﺒﺎﺳﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﻦ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺭﻓﺘﻪ
ﺑﭙﻮﺷﻢ ...!
ﺗﮏ ﭘﺮﻡ ﻧﻤﺎﻧﺪﯼ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺩﯾﮕﺮﯼ ﭘﺮﭘﺮﺕ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ ...
ﺣﺮﻓﻬﺎﯾﻢ ...
ﺩﻟﺨﻮﺭﯼ ﻫﺎﯾﻢ ..
ﺩﻟﺘﻨﮕﯽ ﻫﺎﯾﻢ ...
ﻭﺗﻤﺎﻡ ﺍﺷﮑﻬﺎﯼ ﻣﻦ ...
ﺑﻤﺎﻧﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﻌﺪ ...
ﺗﻨﻬﺎﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﻮ ...!
ﺑﺎﺍﻭﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯿﮕﺬﺭﺩ ...
ﮐﻪ ﺑﺎﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﺬﺷﺖ ...؟؟؟
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺁﻣﺪﻩ ﺍﯼ ...!!
ﺍﯾﻨﺒﺎﺭ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﺗﺮ ﺍﺯ ﻗﺒﻞ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﺒﺎﻓﯽ ...
ﺯﯾﺮﮐﺎﻧﻪ ﺗﺮ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﻣﯿﺰﻧﯽ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﺍﻧﻪ ﺗﺮ
ﻧﺎﺯﻣﯿﮑﻨﯽ ...
ﺍﻣــــــــــــــــــــــــــــــــﺎ ...
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺩﻟﻢ ﻣﺮﺩ ...
ﻣﺪﺗﻬﺎﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﺮ ﻣﻐﺰﻡ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﺩﻧﻪ
ﺩﻟﻢ ...
ﭘﺲ ﻟﻮﻧﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ...
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻭ ﺻﺎﺩﻗﺎﻧﻪ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﯿﺎﯾﯽ ...
ﻣﻦ ﺩﯾﮕﺮ ﻧﯿﺴﺘﻢ






دست مرا می گیری و در کوچه می گردانی ام

می خوانی از فردا و من در بهت این ! حیرانی ام

دستی به روی شانه ام داری و در آغوش خود
تا لحظه ای شادم کنی ، آهسته می رقصانی ام

من از تو ممنونم ولی هرگز ز خود پرسیده ای
با این همه آزردگی ، آیا نمی رنجانی ام؟!

من خسته ام ، اما تو از پرواز شعری گفته ای
ای دل نمی دانم چرا این گونه می گریانی ام؟!

تو ابتدای رفتنی ، سرشار عصیانی من
در انتهای خستگی ، در نیمه ویرانی ام!

از گردش چشمان تو ، گیجی نشسته بر سرم
ای عاشق چرخ فلک ، دیگر چه می چرخانی ام

آیا تو می دانی که من در دل به تو خندیده ام
وقتی که از تاریکی آئینه می ترسانی ام ؟!

من با شب و شب ناله ها ، همزادم ای خورشیدکم!
از شب به من چیزی نگو ، گفتم که می خندانی ام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه