loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 221 جمعه 19 دی 1393 نظرات (0)
اس ام اس جدید عاشقانه 1393


اس ام اس های عاشقانه love جديد | www.aks-sms.rzb.ir


وقتی حس میکنم … جایی در این کره خاکی تو نفس میکشی و من ز همان نفسهایت نفس میکشم… ارام میشوم ! تو باش! هوایت!بویت! برای زندگی کردنم کافیست…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى که فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . ..

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. به خواب می روند مثل من تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دو کلام حرف حساب باهات دارم : ” دوست دارم ”

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف و من از دور ببینم که پر از لبخند است : چشم و دنیا و دلت !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. مترسک گفت:

ای گندم تو را گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند

اما من عاشق یرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد.

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. “بربادرفته” صد بار بهتر است از “از یاد رفته “…..

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. اگـــر تنهـــا گناهـــم בوســـت בاشـــتن توســـت . . . تنهـــا گنـــاهیـــســـت کــﮧ / توبـــﮧ / نمے کنـــم . . .(!)

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. تمام دنیا را گشته ام کنار تو اما ، دنیای دیگریست !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. روزی که فریادزدی وگفتی دوستت دارم…

گفتم بلندترنمی شنوم،امروزکه درگوشم گفتی دوست ندارم…

گفتم آرومتربقیه میشنوند…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. هروقت دلم میگرفت بادوست خوبم(سایه)صحبت میکردم…

آه امروزهوا ابریست…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی عشق آن است که صد دل به یک یار دهی

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. قلم بتراشم از استخوانم

خون بگیرم از هر رگانم بنویسم نامه ای از پرده دل

بفرستم به یار مهربانم

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. گاهی دوست دارم بدون پک زدن فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. گاهی مرا یاد کن من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی آسمان را به زمین میدوختی . . .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشد …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. سر و ته این حرفها را که بزنم باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. عاشقت خواهم ماند بى آنکه بدانى دوستت خواهم داشت

بى آنکه بگویم درد دل خواهم کرد بى هیچ کلامى دردامانت خواهم ماند

بى هیچ کلامى شاید احساسم اینگونه نمیرد

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد آنقدر که یادم نرود به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دوست دارم صدای عاشقانه مردی را که تمام عشقمان را برایم زمزمه می کند

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. قرارمان فصل انگور… شراب که شدم بیا… تو جام بیار… من جان… جام را پر از جان کن، هراسی نیست! فقط تو خوش باش، همین مرا کافیست!

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند ! اما … از چشـــــم هایشان معلوم است ؛ که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ، گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ،

به گمانم از جنس بی نهایتی

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. بزرگترین متهم تاریخ کسى است ک نمیدونه قلبش واسه کى میتپه

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. تو دوری و خیال تو نزدیک… چه نا برابر قسمت کرده اند فاصله ها را…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. ای قرار لحظه های اضطرار / بر روان دیده ام منشین چو خار جاری عشقی به شریان وجود / بی تو باید شعر دلتنگی سرود

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. وقتـی یه زن ســیگار کشید یعنــی دیگه گریه جواب نمیده و وقتی مــردی اشک ریخت بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. اولین ها مهم نیستن ،

این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی ، تو یک “دنیایی” …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.


وقتی حس میکنم … جایی در این کره خاکی تو نفس میکشی و من ز همان نفسهایت نفس میکشم… ارام میشوم ! تو باش! هوایت!بویت! برای زندگی کردنم کافیست…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. خـیـــلـــى بـــده احــســاس کــنــى مــثــل دارویــى که فقط وقت نیاز ازت استفاده کنند . ..

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. به خواب می روند مثل من تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دو کلام حرف حساب باهات دارم : ” دوست دارم ”

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. آرزویم این است که بهاری بشود روز و شبت که ببارد به تمام رخ تو بارش شادی و شعف و من از دور ببینم که پر از لبخند است : چشم و دنیا و دلت !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. مترسک گفت:

ای گندم تو را گواه باش که مرا برای ترساندن آفریدند

اما من عاشق یرنده ای بودم که از ترس من از گرسنگی مرد.

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. “بربادرفته” صد بار بهتر است از “از یاد رفته “…..

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. اگـــر تنهـــا گناهـــم בوســـت בاشـــتن توســـت . . . تنهـــا گنـــاهیـــســـت کــﮧ / توبـــﮧ / نمے کنـــم . . .(!)

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. تمام دنیا را گشته ام کنار تو اما ، دنیای دیگریست !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم : یک موی تو را به او نمیدهم …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دنیا خیال تو نیست

اما بیرون از خیال تو هم دیگر دنیا برای من نیست !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. روزی که فریادزدی وگفتی دوستت دارم…

گفتم بلندترنمی شنوم،امروزکه درگوشم گفتی دوست ندارم…

گفتم آرومتربقیه میشنوند…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. هروقت دلم میگرفت بادوست خوبم(سایه)صحبت میکردم…

آه امروزهوا ابریست…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. عشق آن نیست که یک دل به صد یار دهی عشق آن است که صد دل به یک یار دهی

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. قلم بتراشم از استخوانم

خون بگیرم از هر رگانم بنویسم نامه ای از پرده دل

بفرستم به یار مهربانم

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. گاهی دوست دارم بدون پک زدن فقط بنشینم و نگاه کنم که سیگارم چگونه میسوزد شاید آخر فهمیدم چه لذتی میبری از تماشای سوختن من .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. گاهی مرا یاد کن من همانم که اگر ساعتی از من بیخبر بودی آسمان را به زمین میدوختی . . .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشد …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. سر و ته این حرفها را که بزنم باز هم تویی که در سرم ته حرفها را میزنی !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. بعضی ترانه ها را می توان بارها و بارها گوش داد بعضی انسان ها را می توان بارها و بارها دوست داشت !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. عاشقت خواهم ماند بى آنکه بدانى دوستت خواهم داشت

بى آنکه بگویم درد دل خواهم کرد بى هیچ کلامى دردامانت خواهم ماند

بى هیچ کلامى شاید احساسم اینگونه نمیرد

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد آنقدر که یادم نرود به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. دوست دارم صدای عاشقانه مردی را که تمام عشقمان را برایم زمزمه می کند

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. قرارمان فصل انگور… شراب که شدم بیا… تو جام بیار… من جان… جام را پر از جان کن، هراسی نیست! فقط تو خوش باش، همین مرا کافیست!

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. بعضــــــی ها گـــریه نمی کنند ! اما … از چشـــــم هایشان معلوم است ؛ که اشکــــی به بزرگی یک سکــــوت ، گــــوشه ی چشمشان به کمیــــــن نشسته …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ،

به گمانم از جنس بی نهایتی

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. بزرگترین متهم تاریخ کسى است ک نمیدونه قلبش واسه کى میتپه

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. تو دوری و خیال تو نزدیک… چه نا برابر قسمت کرده اند فاصله ها را…

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. ای قرار لحظه های اضطرار / بر روان دیده ام منشین چو خار جاری عشقی به شریان وجود / بی تو باید شعر دلتنگی سرود

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. وقتـی یه زن ســیگار کشید یعنــی دیگه گریه جواب نمیده و وقتی مــردی اشک ریخت بدون کار از ســیگار کشیدن گذشته . . .

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. اولین ها مهم نیستن ،

این موندنی ها هستن که مهم اند و تو ماندنی ترینی !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم !

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

.

. میگویند زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار کاش میدانستند که تو یک نفر نیستی ، تو یک “دنیایی” …

.

.

. اس ام اس عاشقانه 

.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه