loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 275 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

جملات زیبای ناب عاشقانه و عكس متحرک


 زیباترین جملات و اس ام اس های عاشقانه جدید

اس ام اس های عاشقانه زیبا

اونی که قلب خاکی اش را سنگفرش قدم هایت می کند

منم . . .

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

 

می ترسم کسی نه خودت را ، که دوست داشتنت را از من بگیرد !

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

 

خواستم هرچه را که بوی تو میداد بسوزانم ؛ جانم آتش گرفت !


http://bestpoetry.blogfa.com/post/103جملات زیبا و عاشقانه بسیار نابhttp://bestpoetry.blogfa.com/category/16

 

اي کاش زندگي مثل فوتبال بود ، که خوشي را پاس ، جدائي را شوت ،

بي وفائي را فول ، غم را آفسايد و محبت را گل ميکرديم . . . !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

ادما وقتی از هم دور میشن که دارن به یکی دیگه نزدیک میشن .. شک نکنید ...



جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب



زندگی می کنم و برایش دلیل هم دارم

دوست داشتن تــــــــــــــــــــــو …

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

شاهرگم قید توست ، بزنم میمیرم …

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

 

هیچ رویایی به پای بیداریم با تو نمیرسد

خواب ها فقط خودشان را اذیت می کنند !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

خوبان را باید روی چشم ها گذاشت …

کجایی ؟! چشم هایم بهانه ات را گرفته اند !

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب



شمردن ستاره ها سخت نیست

اگر تو بگویی به اندازه ی ستاره های آسمان دوستم داری …

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

آنقدر دوستت دارم که

پروانه ها گیج می شوند

گل ها تعجب می کنند

و باران دلش آب می افتد !

 

جملات زیبا و عکس نوشته های عاشقانه ناب

 

تو که باشی بس است …

مگر من جز “نفس” چه میخواهم ؟

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

احتیاجی به تسبیح نیست

دستانت را که به من بدهی با انگشتانت ذکر “دوست داشتن” می دهم !

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

 

از تو دور بودن پر توقعم کرده …

حالا دیگر تمام تو را میخواهم تا بشوم ثروتمند ترین فرد روى زمین !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

مرخصی ندارد

حتی وقت استراحت ندارد

حقوق و مزایا ندارد

بیمه ندارد

ترفیع و پست و مقام ندارد

استعفا یا اخراج شدن ندارد

بازنشستگی و از کار افتادگی هم ندارد

با این حال دوست داشتنی‌ ترین شغل دنیاست ، عاشق تو بودن !

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب

 

من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :

یکی بود

هنوزم هست

خدایا همیشه باشد …

 

اس ام اس و عکس های عاشقانه زیبا

 

باران بهانه ی آسمان است

وقتی دلش برای تو تنگ می شود !


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه