loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 217 شنبه 22 شهریور 1393 نظرات (1)
جديدترين اس ام اس غمگین شهريور 93

جديدترين اس ام اس غمگین | www.aks-sms.rzb.ir


جديدترين اس ام اس غمگین شهريور 93

جديدترين اس ام اس غمگین | www.aks-sms.rzb.ir


دلــــــــتنـگم !!

بــــــــرای او نـــه , برای منه قبــــل از او

چقــــدر قشنـــگ بــــودم . . .

.
.

حسرت واقعی را آن روز می خوری

که می بینی به اندازه سن و سالت زندگی نکرده ای ..

.
.

پشت این بـغض سنـگین ... بیدی نشسته...

کــــه خیـــال میکرد... بـــا این بـــادهــــا نمیلرزد..
.
جديدترين اس ام اس غمگین شهريور 93

بعضی شب ها قرص ها هم آلزایمر می گیرند!
یادشان می رود که خواب آورند نه یاد آور!

.
.

بـیـهـو د ه ورق مـی خـورنـد

تـقـو یـم هـا ی  جـهـا ن ;

روزهـا ی مـن هـمـه یـک  روزنـد . . .

شـنـبـه هـا یـی کـه فـقـط

پـیـشـونـد شـا ن عـوض مـی شـو د . . .

.
.

هَــرکه مــی خــواهـی بـــاش
ایـن عادت مُـــشتَــرک انسـانهــاســت
دزدیده شده از سایت دنج پاتوق
تـــو نیــز ، روزی , ســاعـتی , لـَحظــه ای
احــساس خـواهـی کـرد کـــه
هیــچکـَـس دوسـتت نَــدارد ...!

.
.

خاطراتت صف کشیده اند !

یکی پس از دیگری ...

حتی بعضی هاشان آنقدر عجولند که صف را

بهم زده اند !!

و من ...

فرار می کنم

از فکر کردن به تو

مثل رد کردن آهنگی که دوستش دارم...

.

جديدترين اس ام اس غمگین شهريور 93

کــــــــــاش

در کودکی میماندیم،

جایی که فقط تلخیه زندگی ام

شربت ســــــــــــــــرماخــــ ــــوردگی بود…

.
.

حس ان سیگار بدبخت را دارم...

که همه جا صحبت از ترک کردنش است...

.
.

در این داستان پر ماجرای زندگی

من به هیچکس بد نکردم

جـــز

"دلــــم"

.
.

سکوتم را به باران هدیه کردم /

تمام زندگی را گریه کردم /

نبودی در فراق شانه هایت /

به هر خاکی رسیدم تکیه کردم . . .

.
.

عشق تو

شوخی زیبایی بود که خداوند با قلب من کرد ! زیبا بود امّا

شوخی بود !

حالا .... . . تو بی تقصیری ! خدای تو هم بی تقصیر است !

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . ! تمام این تنهایی

تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است .....

.
.

یکی بود ، یکی نبود
من موندم و اون نموند
من دیدم و اون ندید
من خواستم و اون نخواست
من التماس کردم و اون نشنید
من هستم و اون رفته !
من خستم و اون …

.
.

ﻧـﻪ ﻛـﺴـــﻲ ﻣـﺜــﻞِ ﺍﻭ ﻣـﻲ ﺷــﻮﺩ ...
ﻧـﻪ ﺧـﻮﺩﺵ ﻣـﺜــﻞِ ﻗـﺒــﻞ ...
ﺍﻭ ﺑـﯿـﺨـﯿــﺎﻝ ﻣـﻦ ﺷـﺪﻩ ﺍﺳـﺖ
ﻣـﻦ ﻫــﻢ ﺩﯾـﮕـــﺮ
ﺑـﯿـﻘـــﺮﺍﺭﺵ ﻧـﻤـﯿـﺸــﻮﻡ ! ...

ﺁﻏـﺎﺯ ﻓـﺮﺍﻣـﻮﺷـﯿـﻤـــﺍﻥ
ﻣـﺒـــﺎﺭﮎ ...

.
جديدترين اس ام اس غمگین شهريور 93

بـرای گـــــــرفتـن جــانــــم آمــده بـــــود

حــالم را کــه دیــد از حـــال رفـت

دیـشب تــا صــبح بـه عــزرائــیل آب قـنــد دادم . . .

خـــدا هـــم از مــن بــــــریــــــده !!!!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1393/06/22 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

اين وبلاگي که مي خوام معرفي کنم يه وبلاگ عالي براي دريافت کد هاي کاربردي و زيباسازي وبلاگه. تازه قالب هم تو اين وبلاگ پيدا ميشه. حتما به اين وبلاگ يه سر بزن. پشيمون نميشي. (به جان خودم ضرر نداره) يه نگاه بنداز ، نخواستي برو ديگه بر نگرد.

freethemes.rozblog.com
freethemes.rozblog.com
freethemes.rozblog.com

يه ويژگي اي که اين وبلاگ داره اينه که آموزشاتش خيلي به زبون ساده و به صورت کامل بيان شدن.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه