loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 198 دوشنبه 03 شهریور 1393 نظرات (0)
اس ام اس هاي عاشقانه جديد 2014

اس ام اس هاي عاشقانه جديد | www.aks-sms.rzb.ir

اس ام اس هاي عاشقانه جديد 2014

اس ام اس هاي عاشقانه جديد | www.aks-sms.rzb.ir

عشق معنایش پَرش با بالِ اوست / یک جهش در سایه ی اقبال اوست

عشق معنایش ندیدن خویش را / هرچه من دارم تمامش مال اوست …

.
.

می شنوی؟ دیگر صدای نفسم نمی آید...

به دار کشیده مرا، بغض نبودنت...

.
.

لبخند که میزنی پیش پا افتاده ترین اتفاقی که رخ می دهد

اختلال در تشخیص ماه های قمری است !!
.
.

می گویند برای هر کس میلیون ها آدم وجود دارد
که می توانند ، عاشق یکدیگر باشند ...
اما نمی دانم چرا برای من فقط تو
معنای وجود را داشتی ؛
بقیه فقط هستند ...
ﮐــــــﺎﺵ ﻣﯽ ﻓﻬﻤﯿــــــﺪﯼ ...
" ﺑــــــﯽ ﺗــــــﻮ ﻟﺤﻈﺎﺗــــــﻢ "
ﭼــــــﻪﺳﺨــــــﺖ ﻣﯽ ﮔﺬﺭﻧــــــﺪ ...
ﻭﻣــــــﻦﺑــــــﺮﺍﯼ " ﺩﻭﺑــــــﺎﺭﻩ ﺩﺍﺷﺘﻨــــــﺖ "
ﺑــــــﻪ " ﻣﻌﺠــــــﺰﻩ " ﺩﻝ ﺑﺴﺘــــــﻪ ﺍﻡ

.
.

تمام کمد را زیر رو میکنم....!
لباس بهاری،
بارانی
لباس عید......!
عجیب است...
هیچ چیز
جز آغوش تو
به تنم نمی آید....!

وقتی زن میگوید : دلم برایت تنگ شده ، یعنی دوستت دارد . . .
جمله ”دلم برات تنگ شده ” برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست .
فهمیدن زن سخت نیست ، فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید . . . !
که عاشقانه می تپد ، نه بی دلیل . . . !

.
.

عاشق اون لحظه ایم که...
وقتی موهام از زیر روسریم بیرون میزنه
دستاتو با دقت لای موهام میکشی و با حوصله روسریمو درست میکنی میگی:حالا شد!!
نمیدونی چه حس قشنگیه تو اون لحظه نگاه کردن به صورت مردونت نفسی !؟

.
.

سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …

روزی در آغوشت !

.
.

هیچگاه احساسات کسی رو دست کم نگیرید

چون هرگز نمی دانید

برای اینکه آن را به شما ابراز کند

چقدر شجاعت به خرج داده است

.
.

هیچ گاه برای دیدارت زمان تعیین نمیکنم...
شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند...

.
احساس خوبیه وقتی یه نفر دلتنگت باشه...


اما بهترین احساس اینكه بدونی یه نفر هیچوقت
فراموشت نمیكنه...


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه