loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 308 جمعه 10 بهمن 1393 نظرات (0)

پيامک جديد عاشقانه بهمن 1393


اس ام اس ها و جملات زیبای عاشقانه

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


و مهربانیت از دور چه عجیب نزدیک است

حس میکنم جغرافیا ، دروغ تاریخ است …

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

به عشقت تا ته دنیا ، به جنگ هر کسی میرم

چه تقدیری از این بهتر ، که از عشق تو میمیرم ؟

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


هیچ جزر و مدی نمی تواند آشفته ام کند

وقتی سرم روی سینه تو بالا و پایین می رود !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا


بگذارید انشا بنویسم …

موضوع : علم بهتر است یا ثروت ؟

به نام خدا

هیچکدام ، فقط و فقط خود تو !

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


کل دنیا هم بگویند دوستم دارند فایده ندارد

اما دوستت دارم های تـــــــــــــو چه غوغایی می کند ؟!

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا


بیا با هم رفت و آمد نکنیم !

مثلا وقتی می آیی نرو …

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


زندگی یعنی

همین که تو باشی و من دیوانه وار دوستت بدارم !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا


صندلیت را کنار صندلیم بگذار !

همنشینی با تو یعنی تعطیلی رسمی تمام دردها …

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


با تو می شود هر روز یک عمر زندگی کرد

و در فردای چشمانت باز به دنیا آمد !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا


دلبندم …

من دلم فقط روی دل تو بند می شود !

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


“تـــــــــــو” تنها یکیست آن هم تویی

من دیگران را  “شما” خطاب می کنم !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا


دوستت دارم و پنهان کردن آسمان پشت میله های قفس آسان نیست !

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


لبخند که میزنی کمترین اتفاقی که می افتد

اختلال در تشخیص ماه های قمریست !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا

 

تمام حرف مجنون یک کلام است

“نفس” بی یاد “لیلایم” حرام است

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


عشق یعنی طوری نگاهت می کنم

که انگار تنها آدم دنیا هستی !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا


دوست داشتنت بزرگترین نعمت دنیاست

مرا شاد میکند و لبخند را به دنیایم هدیه میکند

حتی این روزها گاهی پرواز میکنم

من این دوست داشتن را بیشتر از هر چیز در این دنیا دوست دارم …

 

جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب


یاد تو پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر !

 

اس ام اس های عاشقانه زیبا


به دلم نشستی ولی دو زانو !

معذب نباش ، برو عقب قشنگ تکیه بده

پاهاتم دراز کن ، این دل فقط جای توئه …


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه