loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 614 سه شنبه 25 شهریور 1393 نظرات (0)
جديدترين پیامک های تبریک تولد سال 93

جديدترين پیامک های تبریک تولد | www.aks-sms.rzb.ir
جديدترين پیامک های تبریک تولد سال 93

جديدترين پیامک های تبریک تولد | www.aks-sms.rzb.ir
جديدترين پیامک های تبریک تولد سال 93

آسمان با وسعتش تقدیم تو / رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان  /زندگیم امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک…

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
امشب اما همه جملات فرار کرده اند
همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم
تولدت مبارک..!

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد


اما برای من روز میلاد تو سر آغاز فصلی دگر از زندگیست
تولدت مبارک…

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

نازکم روز میلادت مبارک صد سال جاوید باشی
پیوند من و تو نزدیک است
می دانم…
قاصدکم تا آن روز سپید باشی..!

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

مبارک بادت این روز جهانی
که نوشیدی شراب زندگانی
بدنیا آمدی لپّت تپل بود
ولیکن معده ات همواره شل بود !
تولدت مبارک

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن..!

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

 

تولد تکرار امیدواری خداوندی است ، یاداوری این تکرار بر شما گرامی باد..!

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

شب میلاد تو ای دوست برای دل من
شب میلاد همه خوبی هاست . . .
تولدت مبارک..!

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

 

همیشه دوست دارم ساده و کوتاه بنویسم
و باز هم کوتاه مینویسم
عزیزم تولدت مبارک

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

 

تولدت آغاز زیباییها ست
هزاران گل یاس سپید تقدیمت میکنم…!

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

 

روز تولدت اولین روز از سفر ۳۶۵ روزه توست به دور خورشید
از سفرت لذت ببر
تولدت مبارک

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

 

ای زیباترین ترانه هستی
بدان که شب میلادت برایم ارمغان خوبیها و زیباییهاست
پس ای سرکرده خوبیها میلادت مبارک . . .

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

 

الهی جاده زندگیت هموار
آسمان چشمانت صاف و دریای دلت همیشه آرام و زلال باشد
و هیچ وقت از دنیا خسته نباشی . . .
تولدت مبارک

اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

 

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش
همه در کنار تو برایم معنی پیدا کرده است
سالروز تولدت را تبریک میگویم . . .!


اس ام اس تولد,پیامک تبریک تولد

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه