loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 311 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)
اس ام اس جديد 2014

اس ام اس جديد | www.aks-sms.rzb.ir

اس ام اس جديد 2014

اس ام اس جديد | www.aks-sms.rzb.ir



تو به احساساتت بیاموز نفس نکشد
هوای دل ها آلوده است
اینجافاصله یک عشق با عشق بعدی یک نخ سیگار است


ﻣﺎ ﺍﺯ ﺍﻭﻧﺎﺷﻴﻢ ﮐﻪ ﺍﮔﺮﻡ ﻇﺎﻫﺮﻣﻮﻥ ﺑﻪ ﻗﺸﻨﮕﻲ
ﺧﯿﻠﻴﺎ ﻧﻴﺴﺖ
ﭘﻴﺶ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻴﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﻃﻨﻤﻮﻥ ﺍﺯ
ﺧﯿﻠﻴﺎ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﻩ


معنی خنگول:
به کسی گفته میشود که قلبی پاک و بی گناه دارد. آدم فروش نیست، نا رفیق نیست، از پشت خنجر نمیزنه، مهربان است
به سلامتیه همه ی خنگولا


اس ام اس جديد 2014

بعضی موقع ها که دلم میگیره برا خودم لاک تجویز میکنموالا انتظار نداشتی گریه کنم ک؟؟


لعنت به نگاهی ؛
که نمیدانی معنایش رفتن است
یا ماندن

عبور تنها مسافت یك فاصله نیست ،
می توانی روی یك نیمكت نشسته باشی اما رفته باشی


وای ازین حال ک دلت رو
پای اعدام میکشی


یه پرسش از دخدرا داشتم :
واقعن با دهن بسته نمیشه ریمل زد ؟


یك جمله زیبا از طرف خدا :
قبل از خواب دیگران را ببخش و من قبل از اینکه بیدار شوید ، شما را بخشیده ام


خسته شدم از تو نوشتن ، کمی از خودم می نویسم
من دوستت دارم


قصه بگو تا بخوابم
امشب قصه آمدنت را میخواهم ، میخوانی


خدایا آخرش نفهمیدم اینجایی که هستم
تقدیر من است
یا تقصیر من؟


اگر مرگ حق تمامی آدم هاست
کاش خوشبختی هم حقشان بود


ﻇﺎﻫﺮ ﺯﻳﺒﺎ ﻓﻘﻄ ﺟﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﺩﻭﺍﻡ ﻣﻲ ﺍﻭﺭﺩ
ﺍﻣﺎ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﺯﻳﺒﺎ ﻳﻚ ﻋﻤﺮ


ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺭﻭ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺯﻭﺭ ﯾﻘﺸﻮﻧﻮ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﺑﭽﺴﺒﻮﻧﯽ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍﺭ
ﺯﻝ ﺑﺰﻧﯽ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﺵ
ﺑﮕﯽ اخه ﺗﻮ چرا انقدﺭ ﺟﺬﺍﺑﯽ


ﺧﻼﺻﻪ ﺭﯾﺎ ﻧﺸﻪ ﮐﻤﺮﻡ ﺩﺍﻏﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﺑﺲ ﮐﻮﺑﯿﺪﻩ ﺷﺪﻡ ﺑﻪ ﺩﯾﻮﺍر


خوابهایم گاهی زیباتر از زندگیم می شوند
کاش گاهی برای همیشه خواب می ماندم


از روی حاشیه های فرش الکی نگذرید
اینا یه زمانی پیست اتومبیل رانی بودن


آخه این پراید وانت چیه توروخدا
ظرفیت ۱۵ کیلو
به عنوان زنبیل میشه ازش استفاده کرد


یارو پتروس فداکار رو با دهقان فداکار قاطی می کنه می ره انگشت می کنه تو چشم راننده قطار


مورد داشتیم دختره رفته امتحان رانندگی بده، افسر پرسیده آینه کجاست؟
دختره گفته تو کیفمه بدمش؟


این روز ها سخت دلگیرم
خداوندا خودت کمکم کن
در این غربت ، دوستان شکست مرا میخواهند
دشمنان ک دیگر جای خود دارند
تویارم باش که تنهایم تنهای تنها


برای جماعتی که گوشهایش را گرفته
فریاد تو
شبیه شکلک در آوردن است


مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند
مهم ، نفس هایی ست که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود


وقتی یه نفر هست که بهش فکر کنی
خیلی چیزا هست که دیگه بهشون فکر نمیکنی


دختر باس خودشو واس اقاش لوس کنه بعدم اقاشون بگه اخی عزیزم بیا جلو ببینم بعد یکی بکشه تو صورتش تا خودشو جمع کنه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه