loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 667 یکشنبه 23 شهریور 1393 نظرات (0)
اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه | www.aks-sms.rzb.ir

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه | www.aks-sms.rzb.ir


خدایـــــــــــــــــــا…
هفت میلیارد ادم روی زمین مال تو…
همین یه دونه اش که هانــــــــــــام باشه مــــــــــــــــــــــــــال من…
باشه خداجون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

به سلامتی پسری که به دختر مورد علاقش گفت:
اگه بمونی میشی مادر دخترم اگه بری اسمت میشه اسم دخترم…

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

سلامتی روزی که اسمم بیاد رو لب عشقم ویه لبخند تلخ بزنه
وباپشت دست اشکاشو پاک کنه بگه هی عشقم کی فکرشو میکرد
که تو بری تو آسمونا

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

سلامتی پسری که عشقش عاشق رفیقش شد…
اسم عشقش رو توگوشیش نوشت:زن داداش

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

اینقدر دلم میخوادبغلت کنم وفشارت بدم که حد نداره
میخوام استخوانت ترک بخوره میخوام تنگی نفس بگیری
میخوام بفهمی خیلی دوستت دارم

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

عشق این نیست که موبایلتو بگیری دستت
وبراش یه اس بفرستی!
عشق اینه:

وقتی اس فرستادی تا جوابتو نداده
هی چشمت به صفحه موبایلت باشه
وچشم ازش برنداری

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

ﺁﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺗــــــﻮ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ …
ﺍﮔﺮ ﺧﻮﺏ ﮔﻮﺵ ﮐﻨﯽ
ﺍﯾﻦ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﺗﻨﺪ ﻭ ﭘﯽ ﺩﺭ ﭘﯽ ﻗﻠﺒﻢ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺷﻨﻮﯼ
ﺗــــــﻮ ﺭﺍ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻣﯽ ﺯﻧﻨﺪ …
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﮐﻼﻣﻢ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ …
ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺿﺮﺑﺎﻥ ﻫﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﻫﻢ ﺗﻮﯾﯽ …

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

بـــراتــون پیشـــ اومـــده وقتــی پـای تلفــن بـایـد خدافظــی کنیــد؛
امـا هنــوز دلتــونــ میخـــواد صـــداشــو بشنــویــد.یهــو میگیــد راستــی؟!
میگــه :جـانمـــ…؟! آرومــ میگـــی: ***دوستتـــ دارمـــ…***
آخـــــــ… کــه ایـــن چنـــد ثانیـــه آخـــر چقـــدر میچسبـــــه…

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

دور نـــــــرو بیـــــــا کنار دلـــــــم
من غیر از اینهـــــــا که مینویســـــــم . . .
نـــــــوازش هـــــــم بلدم . . . !

آهـــــــــای فلانی !
یـــادت باشــد … کـــم حوصلـه ســت ..

ظـاهـــرش جـــدیست ..
امـا دلـــی دارد کـه مــهربـانـی اش بـه وسعـت یک اقــیـانــوس است !
بــد قـول نــیـست ..

امـــا گرفتار است با او راه بیا….!
تودار است ..
اما صبر کن خودش بعد حرفهایش را…


اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93


آغشته به “تو” میشود
روحم ، نفسم ، بند بند وجودم
وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم . . .

.

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

دردهای من دیازپام نمی خواهند
مُسَکن ِ بوسه هایت …
عجیب ، آرامم می‌کند !

.

.

.اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

.

چه اعجازیست
بهار لب هایت
با هر بوسه که میکاری
گونه هایم گل می دهد . . .

.

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

یک استکان بوسه داغ
یه بشقاب بزرگ عشق بی پیرایه
یک پیاله گل سرخ
یک کف دست نان صداقت
از شکر خودت هم کمی بریز تا شیرین شود
این صبحانه عشق است با تو خوردن صفا دارد !

.

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

بـا هیچـ مـَزه اے عـَوَضـ نمـے کـنمـ
نمکـ ِ چهـره اَتـ را
امـا مـُتـ ِـعـَجـبمـ از شیـــریـنــــی لَبـانـتـ  دَر ایـטּ نمکـ زار …

.

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

نقطه قوت تو نقطه ضعف منه :
بوسه هایت . . .

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

یک فرصت به من بده که غلط ببوسمت
و تمام طول سال را جریمه ام کن که از روی آن هزار بار تمرین کنم . . .

.

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

دیـگـر هـیـچ مـزه ای دلـچـسـب نـخـواهـد بـود . .
مـن تـمـامِ حـسِ چــِشـایـی ام را . .
رویِ لـبـانـت . .
جـا گـذاشـتـه ام . .

.

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

ایستاده است تا صبح
چشم به راه بوسه ایی که نفرستادی
بیچاره دلم…

.

.

.اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

.

طعم لبهای تو شاید جزو چهار مزه ی اصلی نباشه
اما . . .
اصلی ترین مزه های زندگیه !

.

.

اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93.

.

فقط یک پیک از شراب لبانت خوردم
چند ساله بودند این لبانت ؟
عمری گذشت
و هنوز وقتی به تو فکر می کنم
تلو تلو می خورم…!

.

.

.اس ام اس جدید دوستت دارم و بوسه 93

.

یک روز می بوسمت !
یک روز که باران می بارد،
یک روز که چترمان دو نفره شده
یک روز که همه جا حسابی خیس خیس است ،
یک روز که گونه هایت از سرما سرخ سرخ شده ،
آرامتر از هر چه تصورش کنی ،
آهسته می بوسمت…!

.

.

تنظیم و گرد اوری : سایت تفریحی و سرگرمی کوتول

برای ورود به چت روم اختصاصی کوتول کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه