loading...
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
ask-sms بازدید : 342 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)
اس ام اس جديد و زيباي عاشقانه 94

اس ام اس جديد و زيباي عاشقانه | www.aks-sms.rzb.ir

اس ام اس جديد و زيباي عاشقانه 94


اس ام اس جديد و زيباي عاشقانه | www.aks-sms.rzb.ir


بسوزد خانه لیلی و مجنون که

رسم عاشقی در عالم انداخت

اگر لیلی به مجنون داده می شد

دل هیچ عاشقی رسوا نمی شد
.
.
.
کمر بسته ام به خودکشی بیخیـــال هم نمی شوم

هم دست اند با من این سیگارهای تلخ

و این لحظه های تنهایی و این خاطرات تلخ
.
.
.
خورشید را باور دارم

حتی اگر امروز درخشش را نبینم

عشق را باور دارم

حتی اگر ذره ای به چشم اید

او را باور دارم

حتی اگر همینک صدایش را نشنوم
.
.
.
شبی بود برفی

هوا سرد بود و کولاک

بهانه ای برای با هم بودن!

زیر چترم تا پایان کوچه همراه شدی

کاش هوا همیشه سرد و برفی باشه

تا من و تو بهانه ای برای با هم بودن داشته باشیم
.
.
.
یاد و خاطرت از دلم نرفت

چشمای تو هیچ وقت از یادم نرفت

یاد عشقت مونده تو قلب من…

(بیاد عشق قدیمی که دیگه پیشم نیست)
.
.
.
کلی می جنگن با هم تا اسیر بگیرن

ما نجنگیده اسیرتیم با وفا
.
.
.
هی لوتی سه راه بیشتر نداری:

۱ـ با من باشی

۲- با تو باشم

۳- با هم باشیم!
.
.
.
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید

زنده باد رفیق با معرفت !
.
.
.
مثل ایرانسل خرابتم

مثل ۹۱۹ همراهتم

مثل ۹۱۲ رفیق با کلاستم
.
.
.
زنگ در خونتم

هر کس تو رو بخواد باید منو بزنه


http://aks-sms.rzb.ir/
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
عكس اس ام اس | عكس هاي بازيگران , اس ام اس عاشقانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • صفحات جداگانه